Ugrás a fő tartalomra
Ma 12 hónapja, hogy eltávolították a testemből a mérgező hálószemet!! Azért írom ezt a bejegyzést (és sajnálom, hogy hosszú 😂), mert amikor elkezdtem ezt az utat, tényleg látnom kellett (és felfaltam ezeket a fórumokat, hogy megtaláljam) posztok, amelyek reményt adtak nekem. Ők voltak, amikbe kapaszkodtam, és tényleg annyi más nőnek akartam adni ezt a reményt, amennyit csak tudtam.
Alig több mint 2 éve kezdődött a hálóutazásom (igen, tudom, hogy az utam néhányatokhoz képest elég rövid). Az implantációból (egy műtét, amiről azt mondták, hogy egyszerű napi műtét volt állandóan elvégezve - az enyém nem 🙄) voltak problémáim. Nem volt kínzó fájdalmam, de biztosan fájdalmaim voltak (szúrás, égés, tű és tű), sosem volt kényelmes, és ennyi üres problémám volt. Elvesztettem számolni, hány UTI tesztet csináltam, ami szinte mindig negatív lett, annak ellenére, hogy tudtam, hogy fájt és nehéz volt pisilni. Annyiszor jártam a GP GP beültető sebészemnél (hetente egy ponton), hogy mindegyikük azt mondja, hogy nincs mód arra, hogy a szánkózás okozza ezeket a problémákat. Végül meggyőztem magam, hogy igazuk van, és így kellett volna lennie, és végig próbáltam továbblépni az életem, miközben tudtam, hogy valami nem stimmel.
Néhány hónappal később olvastam egy cikket egy nagyon bátor nőről, akinek ′′ palackja ′′ volt, és most egy kerekesszékre korlátozódott és szörnyű fájdalmai vannak. Akkor jöttem rá, hogy mekkora bajban vagyok, és hogy amit érzek, az nem fog elmúlni, hanem valószínűleg rosszabb lesz.
Ezeket a támogató fórumokat találtam. Ezeken keresztül és sok nő tanácsával, akivel kapcsolatba léptem, megtaláltam az eltávolító sebészemet.
Az eltávolító sebészem nagyon őszinte volt hozzám. Semmikor nem ígért, sem nem garantált semmit. Beleegyezett, hogy segítségre van szükségem, de őszinte volt, amikor azt mondta, hogy a fájdalom talán nem múlik, hogy valószínűleg komoly inkontinencia problémáim lesznek. Le voltam sújtva. Életem nagyon sötét időszaka volt, biztos, hogy hónapokig sírtam non stop. A mentális egészségem és a testem is zuhant. Sok kutatás és beszélgetés után olyan hölgyekkel, akik ugyanazt a sebészt (és más sebészeket is) látták, és bár teljesen megrémültem, de úgy döntöttem, hogy folytatom a műtétet. Nem voltam hajlandó hagyni, hogy ez a háló többet erode és elpusztítson, mint eddig.
Ma 12 hónapja, hogy egy uro-nőgyógyász (Dr. SA) kollégájával (plasztikai sebész - Prof MA) eltávolította a hálómat Melbourne-ben. Nem mondom, hogy az elmúlt 12 hónap könnyű volt, de jobban mentem ki abból a műtétből, mint gondoltam. Most lényegében visszatérek a régi életemhez. Nem mondhatom, hogy 100 ban fájdalommentes vagyok (rájöttem, hogy a kemény hegyes üléssel járó pörgő biciklizés rossz ötlet 😂), de nagyon ritkán kell fájdalomcsillapítót szednem, és még csak nem is volt rá szükség több mint 10 hónapig látogass el egy GP-be. Most a sebészemmel és a fiziológiámmal dolgozom azon, hogy teljesen megszüntessem ezt a fájdalmat (van reményem!), azonban tudom, hogy nem panaszkodhatok a fájdalmaimra, figyelembe véve, hogy min mennek keresztül néhányan közületek. Visszatérek ahhoz, hogy akár 5 km-t vagy többet gyalogoljak szinte minden nap, és 2 gyerekes dolgozó anyuka legyek (akik 5 különböző csapatnak sportolnak, tehát örökké úton vagyok 😅). Volt néhány Kisebb késztetés az elején, de ez elmúlt, és igen, a stressz inkontinenciám visszatért. Az első 6 hónapban azt hittem, hogy teljesen kontinens leszek, de aztán sajnos visszajött. Bár kezelhető, és őszintén szólva, azt mondanám, hogy valójában kevesebb, mint az előhálózat, ezért csak élni fogok vele (bárcsak azt tettem volna!) amíg ez így van. Az eltávolítási műtét után háromszoros prolapszissal diagnosztizáltak (nem az eltávolítás okozta). A több műtét gondolata teljesen megrémít, így hónapokon át a PT (találtam egy fantasztikus medence PT-t) és egy penny használata sikerült minden prolapsot visszahozni egy 1-es vagy kevesebb szakaszba (a hátsó / rectocele egy 3-es stádium volt) és alig emlékszem, hogy ott vannak. Tudom, hogy a jövőben valószínűleg műtétre lesz szükségem, de remélem, hogy még sok-sok évig el tudom halasztani (és nem fog benne háló vagy bármilyen állandó implantátum! ).
Eltávolításkor megállapították, hogy a heverőmet helytelenül ültették be, túl szűk és csavarodott és göndör lett. Rendkívül közel volt ahhoz, hogy károsítsa a húgycsövemet. Nincs kétségem afelől, hogy ha bent hagytam volna, az elkövetkező években jelentős károkat okozott volna.
Számomra a mentális küzdelmem majdnem olyan nehéz volt, mint a fizikai. A háló felemésztette az életemet. Állandóan erre gondolok. Biztos vagyok benne, hogy van valamilyen PTSD-em (saját diagnosztizálva 😉). Mérges vagyok. Dühös vagyok az eredeti orvosaimra. Dühös vagyok, hogy bár ebből ésszerűen jöttem ki, de még mindig nem vagyok a régi énem. Bár leginkább magamra vagyok mérges. Dühös vagyok annyira bíztam ezekben az orvosokban, hogy hagytam, hogy ez megtörténjen velem. Miért nem végeztem először kutatást? Miért nem tudtam, hogy több kérdést tegyek fel? Miért csak tényként fogadtam el, amit mondtak? Tudom, hogy el kell engednem azt a dühöt, de nagyon nehéz megtenni.
Szeretnék köszönetet mondani mindenkinek, aki nyilvánosan felvállalta ezt a kérdést. Az orvosi szakma sokkal több oktatást igényel arról, hogy mi ez a cucc, és milyen kárt okozhat. A GP-m biztosított (beültetés után) arról, hogy ′′ nem volt hálóm, volt egy páncélom ′′ és nincs rá mód, hogy ez problémát okozzon. Az implantációs sebészem biztosított (beültetés után) arról, hogy nem használja azt a hálót. Az orvosi szakterületen végzettség hiánya miatt küzdöttem a segítségért. Anélkül, hogy ti hölgyek a médiában és az ilyen fórumokon nyomkodnátok az ügyeinket, még mindig ott lenne bennem az a mérgező műanyag, és Isten tudja, mit csinálna.
Tisztában vagyok vele, milyen szerencsés vagyok. Tisztában vagyok vele, hogy az eredményem nagyon más lehetett volna. Nem, nem úgy jöttem ki ebből a 100 ban fizikailag, ahogy a háló előtt voltam, de ebből azért jöttem ki, hogy élhessem az életemet - feleség, anya, kolléga, lánya, nővér és barátom és én Örökké hálás és hálás leszek ezért.
Mindenkinek, aki ezen a fórumokon van, KÖSZÖNÖM. A tanácsod, a támogatásod és a tudat, hogy ott vagy, hatalmas változást hozott. Mindenkinek, akinek szüksége van reményre, remélem, hogy ez adott nektek... van esély a háló utáni életre! Mindenkinek, akit a háló károsított, ami velünk történt, az nem fair, nem kellett volna megtörténnie, de mindannyian fantasztikusak vagyunk, mindannyian bátrak vagyunk, és mindannyian benne vagyunk ebben. Köszönöm 🙏
Ui... szép munka, ha a végére értél ennek a posztnak. Sajnálom, hogy ilyen hosszú!
📷

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A hálóbeültetés veszélyeinek nem ismertetése-- perek

  A Johnson & Johnson vonzereje csökkenti a hüvelyi hálós termékismertetők fontosságát A vállalat Sydney-ben megindítja a fellebbezést a 2019-es mérföldkőnek számító ítélet ellen, és azt állítja, hogy számos jogi hibát tartalmazott A hüvelyhálós implantátumok állnak a Johnson & Johnson fellebbezésének középpontjában az ausztrál bíróság mérföldkőnek számító ítélete ellen.  Fénykép: BBC A  u  s  t  r  a  l  i  a  n  A  s  s  o  c  i  a  t  e  d  P  r  e  s  s 2021. február 1., 08.14, GMT 30 A hüvelyi hálós implantátumokról szóló tájékoztató kiadványok, amelyek gyengítő fájdalmat és sérüléseket okoztak az ausztrál nőknek, nem jelentettek minden figyelmeztetést - legyen a gyártók ügyvédje. Három hétfőn a szövetségi bíróság bírái megkezdték  a 2019-es mérföldkőnek számító  ítélet fellebbezését,  miszerint a Johnson & Johnson Group cégei gondatlanságból cselekedtek és rejtették el a medenceimplantátumok szövődményeinek valódi mértékét. A szintetikus implantátumok százai erodálódt

MIért jött létre ez a blog?

Tisztelt Érdeklődő! 2012-ben beépítettek egy POP hüvelyhálót. Aminek súlyos következményei lettek. 8 műtét, állandó kismedencei és idegfájdalom, ülési nehezítettség, de oly mértékben, hogy van olyan állapotom, hogy le sem tudok ülni. A 2018-as műtét  - amire az orvos azt mondta tuti ezzel megoldja a problémát- óta olyan súlyos fájdalmaim vannak, hogy ki kellett állnom a munkából. Estére már ülni sem tudok a háló fájdalmától. Értetlenül néznek rám sokan,annyira komplikált ez a helyzet, nem látható, csak a szememből látszik a fájdalom, pedig , sajnos valódi.... Az orvos 5 éven át nem volt hajlandó foglalkozni a problémáimmal. Mondván, hogy beképzelem azokat. Minden lehető módon letiltotta az elérhetőségét, meg sem adva a lehetőséget, esélyt a jobblétre. Külföldön számos országban tiltják a súlyos következményei miatt a háló hüvelyi beépítését. (USA, Ausztrália, Anglia, Skócia, Francia ország, Egyesült királyság,...) Nálunk még teszik. Gyártva a problémás eseteket. Támogató

A hálózati eszközöket az autoimmun tünetek okozzák

A hálózati eszközöket az autoimmun tünetek okozzák 2018. augusztus 3. 10:20 A sebészeti háló implantátumait körülvevő botrány nem megy el, és az új kutatások összekapcsolhatják az eszközöket az autoimmun betegségek kialakulásának felelősségéért . Háló A hír az Alberta Egyetem reumatológusából származik, aki úgy véli, hogy a krónikus fáradtság, a kognitív károsodások és az izomfájdalmak olyan hálóval kapcsolatos betegekhez kapcsolódhatnak, akiket hálós eszközökkel beültettek. Jan Willem Cohen Tervaert, a Reumatológiai Osztály igazgatója elmagyarázza. „Gyakorlataimban 40 beteget vizsgáltam, akik hálószem implantátumokkal rendelkeztek, és megállapították, hogy szinte mindegyikük olyan tüneteket mutatott, mint a krónikus fáradtság, kognitív károsodás, az úgynevezett„ agy köd, ”izom- és ízületi fájdalom„ fibromyalgia ”, lázas hőmérséklet és száraz szemek és a szájszárazság ”- mondta Tervaert. „E betegek közül 45% -ban alakult ki autoimmun betegség, mint például a lu