Ugrás a fő tartalomra

A szívét sértő történetek azokról a devoni nőkről, akiknek életét vaginális háló műtét tönkretette

"Csak azt szeretném, ha időben visszautazhatnék arra a napra, és nem mehetnék keresztül az eljárással, mert mennyire más lenne az életem."


A Mesh-sérült betegek akciócsoport néhány tagja, akik bocsánatkérést kérnek

Miután hosszú ideig csendben szenvedett az életet megváltoztató szövődmények után, amelyek úgy vélik, hogy megoldják a vizeletinkontinenciát, a bátor devoni nők csoportja egyesült, hogy megosszák szörnyű történeteiket.
A házasságok, a családok, a szexuális élet, a karrier és az életminőség tönkrementek, és a nők arról számoltak be, hogy annyira fájdalmasak, hogy az öngyilkosságot fontolgatták az öngyilkosság után hüvelyi háló műtét után.
Az egyik leírta a háló implantátumot úgy, mintha kémiai égetés és sajthuzal lenne a testében.
Az egyetlen dolog, amiben mind közös, az, hogy azt mondják, hogy a hüvelyi műtét jobbá változtatja az életüket.



A valóság azonban az, hogy mindegyikük korábbi magunk árnyékává vált, és nem kaptak kompenzációt vagy bocsánatkérést azért, amit fizikailag és érzelmileg elviseltek, és továbbra is ezt teszik.
Sokan azt állítják, hogy nem tudták beleegyezni az eljárásokba, mert nem voltak figyelmeztetve a szövődményekre, és egy nő azt állítja, hogy rossz műtétet kapott neki, amit vállalott.
Több mint 8000 ember jelentkezett a nemzeti kampányos Facebook oldalra, a Sling the Mesh oldalra, és ez arra késztette néhány Devon-tagot, hogy egyesüljenek együtt a Akció a Mesh-sérült betegek csoportjába.
Jelenleg közel 150 tagja van, és olyan nőkből áll, akiknek hatalmas fájdalmat és sérülést szenvedtek el a hüvelyhálós eljárások következtében, amelyeket medencei szervek prolapsának és inkontinencia esetén kínáltak a szülés után.


Hüvely háló A képen: Gynecare TVT obturator rendszer - Feszültségmentes inkontinencia támogató rendszer - készítette: Ethicon, Johnson és Johnson.

Elbocsátottak egy bocsánatkérést kérő petíciót, és néhányan utasították az ügyvédeket, hogy folytassanak keresetüket a kórház ellen, ahol műtétet tartottak.
Tavaly új iránymutatásokat jelentettek be, ami azt jelenti, hogy az ellentmondásos implantátumok újból felkínálhatók az angliai NHS-en az egyes feltételek teljesülése esetén.
Az NHS England szerint a betegek többsége nem szenved káros hatást a háló implantátumok után
Ezek a történetek néhány olyan nőről Devonban, aki bátran szólalt meg abban a reményben, hogy sérüléseiket felismerik, és senkivel nem történik meg.


Susan Morgan-ot elbűvölő és sikeres üzleti nőként ismerték műtét előtt
Susan Morgan-ot elbűvölő és sikeres üzleti nőként ismerték műtét előtt

Susan Morgan, 62, Brixham
51 éves korában Susannak tanácsos volt egy húgyúti inkontinencia eljárás, amely elérni kívánja a bálterem tánc élvezetét. Ehelyett elhagyta a kórházat, és fájdalmat szenvedett annyira kínosnak, hogy azt hitte, hogy meg fog halni.
Emlékeztetett: "Három nap múlva fájdalomból kimenetelt a kórházból egy hibás katéterrel és egy nem diagnosztizált nagymedencei hematómával. Miközben fájdalommal üvöltöttem, a testvérem a kocsijába vitt és visszavitt a kórházba. Életem soha nem lesz. ismét ugyanaz. "
Susan ma gyakorlatilag magányos otthonában, Brixhamben, mivel nincs ellenőrzése a hólyag felett, és állandó fájdalom alatt áll a hüvelyhálós transz hüvelyszalag (TVT) miatt, amely szerinte kémiai égetésnek és sajthuzalnak érzi magát a testében.


Susan Morgan két lányának köszönhetően sikerült megbirkóznia a műtét életváltoztató hatásaival
Susan Morgan két lányának köszönhetően sikerült megbirkóznia a műtét életváltoztató hatásaival

Amellett, hogy a műtét szörnyű hatással volt az egészségére, Susan elvesztette sikeres karrierjét, partnerét és minden egyéb dolgot, amelyet magától értetődőnek vett.
Susan beismeri, hogy számos alkalommal öngyilkos lett, de azt állítja, hogy két lánya, most 27 és 23 éves, átvette őt a legsötétebb pillanataiban.
Azt mondta: „Ez egy 21. századi katasztrófa a gyógyszervilág és az érintett betegek számára. Mindkét eljárás eredményét soha nem szabad megengedni, hogy megtörténjen. "


Anon, 53, Torbay-ból
"Azt mondták nekem, hogy ez egy egyszerű műtét, és ez javítja az inkontinenciámat. Mennyire rossz volt a sebész. Bárcsak soha nem fogadtam el a sebész tanácsát, amely szinte olyan volt, mint egy értékesítési hang.
"Azon a napon, amikor a készülék / heveder elment az életembe, amikor tudtam, hogy megváltozott. Nagyon fájdalmas voltam, és most sok mellékhatása van.
"Azóta a nap óta nem vagyok képes bármilyen intimitáshoz a férjemmel. Úgy érzem, hogy nem vagyok többé funkcionális nő. A férjem ragaszkodott hozzám függetlenül, és nagyon szerencsés vagyok, mert sok nő nem olyan szerencsés, mint partner és a férfiak továbblépnek. Szörnyűnek érzem magam, hogy nem lehetek közelebb a férjemhez.
"Nem tudok többé távozni otthonról. Nagyon gyakran vesznek részt balesetekben, így hajlamosak otthon maradni, mint egy remete. Az állandó fájdalom miatt nem tudok messzire járni, vagy részt venni a szokásos mindennapi tevékenységekben. az esetek sokkal inkább öngyilkosságot próbáltak elkövetni, mint amennyit szeretnék beismerni.
"Mentálisan és fizikailag az életed megváltozik, és ezek állandóak. Csak azt szeretném, ha időben visszatérhetek arra a napra, és nem mehetnék keresztül az eljárással, mert milyen különféle lenne az életem. Szívszívű, hogy még több nő jön vissza. előre az elmúlt hónapokban, és mindegyik örökre megváltozott. "


Ceri Baker „vaginator” -ot visel - egy varázslót, amelyet egy barát készített, hogy hasonlítson egy hüvelyre, amelynek rajta keresztmetszetű háló van
Ceri Baker „vaginator” -ot visel - egy varázslót, amelyet egy barát készített, hogy hasonlítson egy hüvelyre, amelynek rajta keresztmetszetű háló látható 


Ceri Baker, 44, a Dartmoor-ból
A három gyermek anyja azért, hogy megfelelő és aktív nő legyen, akinek életre vágyakozik, állandó fájdalomban és kellemetlenségben van, miután 2017. márciusában hüvelyi háló műtétet végeztek. 
Nem tud ülni kényelmesen, és nem végezhet olyan fizikai tevékenységet és hobbit, amelyet korábban mindig gyermekeivel élvez, és nem tud szexelni a 21 éves Pete férjével, anélkül, hogy ez „rendkívül fájdalmas” lenne.
Azt állítja, hogy a torbay-i kórház sebészei biztosították neki, hogy az „egyszerű 45 perces eljárás” örökre megváltoztatja az életét, véget vetve a stressz vizelet-inkontinencianak.
Azt mondta: „Sebészem azt mondta nekem, hogy„ ez a műtét megváltoztatja a nők életét ”, és drámai módon a rosszabbra is. Állandó fájdalomban maradtam. Soha nem ment el. Az idegfájdalom annyira súlyos volt, hogy erős idegblokkoló gyógyszert kellett szednem, hogy bármilyen normál képességben működhessek.


A műtét nagyban befolyásolta Ceri Baker családi életét
A műtét nagy hatással volt Ceri Baker családi életére 

„Visszatértek háziorvosomhoz és a sebészemhöz, és általános érzéstelenítésben kétszer szteroid injekciókat végeztem. Soha nem lett jobb, és azt is mérlegeltem, hogy hiszterektómiát szenvednek.
Ezután hatalmas idegreakciót szenvedett, és azóta nem jár tovább, mint 30 percig, és nem tudott kényelmesen ült.
Az eltávolítás volt az egyetlen remény, amelyet Ceri úgy érezte, hogy elérhető a „normális formák bármely formájához”, de ezt saját magának kellett finanszíroznia.
Azt mondta: „Most visszaállok az„ új énbe ”- bármi is legyen. Csak nem tudom, elindulok az ismeretlenbe, és remélem, hogy újjáépíthetek most, hogy a mérgező és gyengítő háló ki van tőlem. Nagyszerű lenne, ha olyan ember lennék, aki évekkel ezelőtt voltam, és szereti a móka és a tevékenységeket, mint például a kerékpározás és a tánc. "
Mit adnak

Anon, 58, Torquay-ból
Amellett, hogy a Fibromyalgia nevű betegséggel él, amely az egész testben fájdalmat okoz, a Devon nagymamája 2011-ben, amikor 49 éves volt, medencei szervek prolapsát szenvedett.
A hálót implantátummal kezelték, amely kínos fájdalmat okozott neki, és három hónapig ágyba fektette, amelynek során a háló eltávolítását célzó műtét sikertelen volt.
Ennek eredményeként feladnia kellett a munkát, és most fájdalom, depresszió és krónikus fáradtság szenved.
Most már nem tud hosszú ideig ült vagy állni, és csak egy mobilitási segédeszközzel képes járni.
Emlékeztetett: „Azt mondták nekem, hogy szükségem van egy egyszerű, 20 perces műtétre háló segítségével, és hat hét múlva visszatérek a munkába. Ugyanakkor, amint körülnéztem a műtét után, tudtam, hogy valami nincs rendben, mert fájdalommal sikoltoztam.
Az idegrendszeri károsodásom miatt a műtét miatt erős fájdalomcsillapítókat és antidepresszánsokat szedtem, csak azért, hogy a nap folyamán átélhessem.



“A műtét óta fibromialgiám felgyulladt a stressz, fájdalom, depresszió és szorongás miatt. Krónikus fáradtságomat is szenvedtem, és öt évvel ezelőtt vonakodva kellett feladni a munkát.
„Most olyan napok vannak, amikor nem tudok kiszállni az ágyból fájdalom és fáradtság miatt, és sétáló segédeszközzel járok, hogy támogassanak.
„Ha tudtam volna, akkor mit tudok arról, hogy ez a polipropilén háló károsítja a testem - és az életem -, ezt soha nem tettem volna. Ez a háló sok ezer nőt és férfit sérült meg. Sokan vannak kerekesszékben vagy használnak gyalogos segédeszközöket, otthonaikat és munkájukat.
Sokan elveszítették partnereiket is, mert meg kellett szüntetni a velük való intimitást. Egyes férfiak nem tudnak ezzel megbirkózni, így elhagyják partnereiket. Nagyon szerencsés vagyok, hogy egy csodálatos támogató férjem van, aki mellette áll minden nehézségemmel, melyeket átéltem, és amelyek továbbra is folyamatban vannak.
„Ő is nagyon nehéz, és néhány napig annyira bűnösnek érzem magam, amit el kell bánnia.
"Nem vagyok az a boldog ember, aki él egy teljes emberrel, aki valaha is voltam."
Anon, 42, Devonból
 "10 évvel ezelőtt, amikor 32 éves voltam, műtétemmel jártam. A sebész tanácsában azt tanácsoltam, hogy megyek a hálóhúzóra, és azt mondták nekem, hogy ez rendezi az összes problémámat.
"Nem volt szükség vágásra a műtét során, és ez volt az egyetlen módja a hysterektómia elkerülésének
"Azóta problémák voltak a hatalmas lábfájdalmakkal, fáradtsággal, memóriavesztéssel, közösülés során fellépő fájdalommal, libidó elvesztésével és rendkívül fájdalmas belső görcsökkel.
"Sok egészségügyi szakembert láttam, de senki sem tudta megmagyarázni a tüneteimet. Most nyilvánvaló, hogy ez volt a háló. 
"Ez befolyásolta a gyermekeimet, a házasságomat, a karrierem és az életem, és ez volt valami, amiben én biztosan nem értek egyet."



Anon, Newton Abbot, 54 éves
"A kezdeti konzultációm óta számos sebészeti beavatkozást végeztem a Torbay Kórház sebészén, és úgy érzem, hogy életem nagy részét tönkretették azóta, hogy elvégezték őket.
"A műtét folyamatosan kiábrándító alsó hát- és hasi fájdalmat okozott. Az egyik műtét teljesen más volt, mint amit hozzájárultam.
"Elfogadtam egy TVT műtétet, és rendelkeztem az összes eljárással kapcsolatos információval, és amikor kijöttem a színházból, TOT műveletet hajtottam végre. A műtét helyszínei teljesen különböznek, és a háló más helyre van rögzítve.
"A szexuális és társadalmi életem tönkrement. Nem akarok szexelni, és nem tudok hosszú távolságra utazni, vagy bárhová ellátogatni anélkül, hogy először tudnám, hol van a legközelebbi WC, mert félek, hogy kiürülök a hólyagom.
"Az inkontinencia rosszabb, mint amikor műtétem volt, és most a szakaszban vagyok, ahol teljes hólyag eltávolítást akarok. Ez az egyetlen módja annak, hogy visszatérjem az életem.
"Hét műtétem volt ugyanabban a sebészben, és nagyon szeretnék bocsánatot kérni a kórházból egy olyan műtét elvégzéséhez, amely tudatosan problémákat okoz."
A londoni székhelyű Hudgell ügyvédek megerősítették, hogy jelenleg a Torbay és a South Devon NHS Foundation Trust ellen ugyanazon sebészhez kapcsolódó öt ügy kivizsgálásának korai szakaszában vannak.
Josie Robinson, a Hudgell ügyvédeknél alkalmazott klinikai gondatlanság ügyvédje elmondta: "Nyilvánvaló, hogy ezeknek a nőknek nagyon komoly aggályaik vannak a sebész által nyújtott ellátás miatt. Ennek következményei valóban befolyásolták életüket.
"A legsúlyosabb esetekben egyértelmű, hogy nem tudták megérteni azokat a tüneteket, amelyekkel kapcsolatban álltak a háló műtéttel.
"A jogi igények szempontjából ezek még a korai szakaszban vannak, de vannak egyértelmű szálak és témák azokban az esetekben, amikor nagyon kevés információval rendelkeznek és a nők szempontjából nagyon kevés megértésük van a nők lehetséges hosszú távú komplikációiról. Nyilvánvaló, hogy tájékozatlanul beleegyezést adtak. "



Januárban a Torbay és a South Devon NHS Foundation Trust megerősítette, hogy a hüvelyi háló műtétével kapcsolatban 13 hivatalos panaszt kapott, és független szakértőket jelöl ki az esetük áttekintésére.
Lorraine Webber, az ápolórendszer ideiglenes igazgatója és a Caldicott Guardian, az NHS Devon Klinikai Bizottság által létrehozott csoport; „2018 júliusában a kormány bejelentette a szintetikus háló / szalag szüneteltetését a nőgyógyászati ​​és urogynaecological eljárások széles skáláján.
Azonnali cselekvésként a CCG minden kórházi bizalmi igazgatót írt Devonban, hogy körvonalazza az ezen irányelv által alkalmazott eljárásokat.
„A vagyonkezelőket felkérték annak biztosítására, hogy megfelelő intézkedéseket hozzanak minden sürgős és szükséges helyzethez.
„A Torbay és a South Devon NHS Foundation Trust megerősítette a nekünk adott válaszukban, hogy abbahagyták a hüvelyi háló műtétét.
„Tisztában vagyunk azzal, hogy a bizalom kevés panasszal foglalkozik. Mi (CCG) hamarosan találkozunk néhány nővel, hogy meghallgassuk aggodalmaikat. ”  
A háló által érintett nők kapcsolatba léphetnek  a Mesh Sérült Betegek Akciójával  a Facebook-on és a Twitter-en, valamint a PALS-sel, és csatlakozhatnak a Sling the Mesh kampány Facebook csoportjához,   ahol segítség és tanácsok állnak rendelkezésre.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A hálóbeültetés veszélyeinek nem ismertetése-- perek

  A Johnson & Johnson vonzereje csökkenti a hüvelyi hálós termékismertetők fontosságát A vállalat Sydney-ben megindítja a fellebbezést a 2019-es mérföldkőnek számító ítélet ellen, és azt állítja, hogy számos jogi hibát tartalmazott A hüvelyhálós implantátumok állnak a Johnson & Johnson fellebbezésének középpontjában az ausztrál bíróság mérföldkőnek számító ítélete ellen.  Fénykép: BBC A  u  s  t  r  a  l  i  a  n  A  s  s  o  c  i  a  t  e  d  P  r  e  s  s 2021. február 1., 08.14, GMT 30 A hüvelyi hálós implantátumokról szóló tájékoztató kiadványok, amelyek gyengítő fájdalmat és sérüléseket okoztak az ausztrál nőknek, nem jelentettek minden figyelmeztetést - legyen a gyártók ügyvédje. Három hétfőn a szövetségi bíróság bírái megkezdték  a 2019-es mérföldkőnek számító  ítélet fellebbezését,  miszerint a Johnson & Johnson Group cégei gondatlanságból cselekedtek és rejtették el a medenceimplantátumok szövődményeinek valódi mértékét. A szintetikus implantátumok százai erodálódt

MIért jött létre ez a blog?

Tisztelt Érdeklődő! 2012-ben beépítettek egy POP hüvelyhálót. Aminek súlyos következményei lettek. 8 műtét, állandó kismedencei és idegfájdalom, ülési nehezítettség, de oly mértékben, hogy van olyan állapotom, hogy le sem tudok ülni. A 2018-as műtét  - amire az orvos azt mondta tuti ezzel megoldja a problémát- óta olyan súlyos fájdalmaim vannak, hogy ki kellett állnom a munkából. Estére már ülni sem tudok a háló fájdalmától. Értetlenül néznek rám sokan,annyira komplikált ez a helyzet, nem látható, csak a szememből látszik a fájdalom, pedig , sajnos valódi.... Az orvos 5 éven át nem volt hajlandó foglalkozni a problémáimmal. Mondván, hogy beképzelem azokat. Minden lehető módon letiltotta az elérhetőségét, meg sem adva a lehetőséget, esélyt a jobblétre. Külföldön számos országban tiltják a súlyos következményei miatt a háló hüvelyi beépítését. (USA, Ausztrália, Anglia, Skócia, Francia ország, Egyesült királyság,...) Nálunk még teszik. Gyártva a problémás eseteket. Támogató

A hálózati eszközöket az autoimmun tünetek okozzák

A hálózati eszközöket az autoimmun tünetek okozzák 2018. augusztus 3. 10:20 A sebészeti háló implantátumait körülvevő botrány nem megy el, és az új kutatások összekapcsolhatják az eszközöket az autoimmun betegségek kialakulásának felelősségéért . Háló A hír az Alberta Egyetem reumatológusából származik, aki úgy véli, hogy a krónikus fáradtság, a kognitív károsodások és az izomfájdalmak olyan hálóval kapcsolatos betegekhez kapcsolódhatnak, akiket hálós eszközökkel beültettek. Jan Willem Cohen Tervaert, a Reumatológiai Osztály igazgatója elmagyarázza. „Gyakorlataimban 40 beteget vizsgáltam, akik hálószem implantátumokkal rendelkeztek, és megállapították, hogy szinte mindegyikük olyan tüneteket mutatott, mint a krónikus fáradtság, kognitív károsodás, az úgynevezett„ agy köd, ”izom- és ízületi fájdalom„ fibromyalgia ”, lázas hőmérséklet és száraz szemek és a szájszárazság ”- mondta Tervaert. „E betegek közül 45% -ban alakult ki autoimmun betegség, mint például a lu