Ugrás a fő tartalomra

A baba utáni test nekem a házasságomat jelent”

A szülés után Andrea súlyos medencefájdalommal bírt. A gyógymódja rémálmok dolga.
Andrea Walter
Veszprém 2019. NOVEMBER 21-ÉN 14:45
Az ausztrál nők nagyszerű vaginális háló-osztályú keresetet nyernek Johnson és Johnson ellen. Kép: iStock
Andrea Walter egyike annak a 1350 nőnek, aki a Johnson & Johnson elleni hüvelyháló-osztály akcióban vesz részt.
Ma több mint 1350 nő, akik pusztító mellékhatásait szenvedtek egy kismedencei háló implantátum segítségével, amelyet a szülési problémák kezelésére használtak, ma csoportos keresetet nyert a Johnson & Johnson globális óriás ellen.
Ez a legnagyobb nők egészségügyi osztályán benyújtott keresete Ausztráliában, és a Szövetségi Bíróság megállapította, hogy a gyógyszergyártó társaság és annak ausztrál beszállítója félrevezető vagy megtévesztő magatartással foglalkozik, és elrejtette az ügyfelekkel szembeni szövődmények valóságát.
A hüvelyhálót a vizeletinkontinencia és a medencei szervek prolapsának - a szülés általános szövődményeinek - kezelésére alkalmazzák, és bár mások számára működött, másoknak súlyos következményei voltak - krónikus fájdalom, fertőzés, szexuális képesség, jelentős pszichológiai terhek, és bizonyos esetekben akár halál is.
Andrea egy nő a 1350 nő közül. Íme a története:
Abban az időben a hiszterektómia jó megoldásnak tűnt. Miután 2005-ben szültem a második gyermekemnek, nagy vérrögök voltak, vérzési problémák voltak, és szélsőségesen vérszegénységben szenvedtem. Aztán hatalmas fájdalmak kezdtek el a medence területén, ami gyakran kórházba vagy mentőbe enged.
2009-ben operáltak. A sebész azt hitte, hogy endometriosist fog találni, ehelyett rengeteg kusza szövetet talált, amelyek mind összeolvadtak, és a méh hozzátapadt a bélhez.
Azt javasoltam, hogy van egy histerektómia, hogy kezeljem a fájdalmat, de megemlítettem, hogy szivárgásom is volt. A sebész átadott nekem egy kék darabot, amelyet TVT-nek hívott (transzvaginális szalag), amely segítené a medencefenék támasztását. Megérintem, és éreztem a kemény hálót. Azt mondta, hogy ezzel több száz műtétet végzett, így ezt a hiszterektómiával együtt is megtenné. Azt mondtam: "Mi lenne a legrosszabb, ami történhet"? Csak azt válaszolta, hogy a legrosszabb az, hogy nem fog működni. Soha nem mondta el nekem a kockázatokat.
"Hálám a kiömlésen keresztül kiállt vissza."  Kép: mellékelve
"Hálámmal kiugrott a hálóom." Kép: mellékelve
A műtét után fertőzésem volt, nagyon sok fájdalom volt, de csak a gyógyulásra engedtem vissza - elvégre csak hiszterektómiában vettem részt. Amikor a férjem és én ismét intimnek tűntek, valami élesnek szúrta be őt a péniszbe. Feltételeztem, hogy ez egy „öltés”, de az orvos azt mondta, hogy valójában „háló erózió”. A háló a hüvelyfalán átcsapott.
Azt mondták, hogy használjunk egy krémet, amely „megvastagítja” a hegszövetet, hogy eltakarja a háló szélét, amely már régóta fájdalmat okozott nekem. Nem működött. Végül egy műtétemmel végeztem el a háló „vágását”, de ez elvágta a feszültséget, és a háló összehúzódott a testembe, és inkontinencia lettem. A sebész azt mondta, hogy ez olyan ritka, és még soha nem látta.
A 45 éves kétéves anyától, aki hetente négy nap dolgozott, szerettem nézni, hogy gyermekei sportolnak, és önként jelentkeznek az iskolában, krónikus fájdalomhoz.
Pusztító volt, és csak rosszabbá vált. A hüvelyemben két ponton kihúzódtam a háló, és az orvosok azt mondták, hogy semmit sem tehetnek értem. Én voltam az "egyetlen".
Feküdtem az ágyban órákig vagy napokig egy időben, fájdalommal, fáradtsággal, agyi ködtel, pokol volt. Barátokként, feleségekként és alkalmazottként megbízhatatlanná váltam. A gyerekeim bemennének és feküdnének velem, vagy beszélgetnének velem az ágyban. A kapcsolatom ebben az időben nagyon megszakadt, és végül véget ért.
Az áldozatok egy fényképet jelentenek a Sydney-i Szövetségi Bíróságon kívül, 2019. november 21-én, csütörtökön. Kép: Joel Carrett
Az áldozatok egy fényképet jelentenek a Sydney-i Szövetségi Bíróságon kívül, 2019. november 21-én, csütörtökön. Kép: Joel Carrett
Láttam egy cikket a Shine Lawyers csoportos keresetről a Johnson & Johnson ellen a hálótermékeken keresztül, majd rájöttem, hogy egy másik iskolás anyának ugyanazok a problémái vannak. Rájöttem, hogy nem vagyok egyedül.
Ez az epifánia feldühített, és energiámat támogatta a hasonló nők elleni küzdelemben, megalapítva a Mesh Injured Australia szervezetet.
Habár szemhéj eltávolító műtétem volt, nagyon nehéz volt, és folyamatos rokkantságom van, sérült idegekkel, hegszövettel, inkontinenciával és prolapsokkal. Nekem nehéz fájdalom felrobbantása nélkül hosszú ideig ülni vagy felállni.
Úgy gondoljuk, hogy van egy hálószemüveg, amelynek megsérült hálózata van, és még nem tették össze a kettőt és azt, hogy krónikus betegségüket a háló beültetése okozhatta. Ha ez, akkor beszéljen orvosával. Nem vagy egyedül.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A hálóbeültetés veszélyeinek nem ismertetése-- perek

  A Johnson & Johnson vonzereje csökkenti a hüvelyi hálós termékismertetők fontosságát A vállalat Sydney-ben megindítja a fellebbezést a 2019-es mérföldkőnek számító ítélet ellen, és azt állítja, hogy számos jogi hibát tartalmazott A hüvelyhálós implantátumok állnak a Johnson & Johnson fellebbezésének középpontjában az ausztrál bíróság mérföldkőnek számító ítélete ellen.  Fénykép: BBC A  u  s  t  r  a  l  i  a  n  A  s  s  o  c  i  a  t  e  d  P  r  e  s  s 2021. február 1., 08.14, GMT 30 A hüvelyi hálós implantátumokról szóló tájékoztató kiadványok, amelyek gyengítő fájdalmat és sérüléseket okoztak az ausztrál nőknek, nem jelentettek minden figyelmeztetést - legyen a gyártók ügyvédje. Három hétfőn a szövetségi bíróság bírái megkezdték  a 2019-es mérföldkőnek számító  ítélet fellebbezését,  miszerint a Johnson & Johnson Group cégei gondatlanságból cselekedtek és rejtették el a medenceimplantátumok szövődményeinek valódi mértékét. A szintetikus implantátumok százai erodálódt

MIért jött létre ez a blog?

Tisztelt Érdeklődő! 2012-ben beépítettek egy POP hüvelyhálót. Aminek súlyos következményei lettek. 8 műtét, állandó kismedencei és idegfájdalom, ülési nehezítettség, de oly mértékben, hogy van olyan állapotom, hogy le sem tudok ülni. A 2018-as műtét  - amire az orvos azt mondta tuti ezzel megoldja a problémát- óta olyan súlyos fájdalmaim vannak, hogy ki kellett állnom a munkából. Estére már ülni sem tudok a háló fájdalmától. Értetlenül néznek rám sokan,annyira komplikált ez a helyzet, nem látható, csak a szememből látszik a fájdalom, pedig , sajnos valódi.... Az orvos 5 éven át nem volt hajlandó foglalkozni a problémáimmal. Mondván, hogy beképzelem azokat. Minden lehető módon letiltotta az elérhetőségét, meg sem adva a lehetőséget, esélyt a jobblétre. Külföldön számos országban tiltják a súlyos következményei miatt a háló hüvelyi beépítését. (USA, Ausztrália, Anglia, Skócia, Francia ország, Egyesült királyság,...) Nálunk még teszik. Gyártva a problémás eseteket. Támogató

A hálózati eszközöket az autoimmun tünetek okozzák

A hálózati eszközöket az autoimmun tünetek okozzák 2018. augusztus 3. 10:20 A sebészeti háló implantátumait körülvevő botrány nem megy el, és az új kutatások összekapcsolhatják az eszközöket az autoimmun betegségek kialakulásának felelősségéért . Háló A hír az Alberta Egyetem reumatológusából származik, aki úgy véli, hogy a krónikus fáradtság, a kognitív károsodások és az izomfájdalmak olyan hálóval kapcsolatos betegekhez kapcsolódhatnak, akiket hálós eszközökkel beültettek. Jan Willem Cohen Tervaert, a Reumatológiai Osztály igazgatója elmagyarázza. „Gyakorlataimban 40 beteget vizsgáltam, akik hálószem implantátumokkal rendelkeztek, és megállapították, hogy szinte mindegyikük olyan tüneteket mutatott, mint a krónikus fáradtság, kognitív károsodás, az úgynevezett„ agy köd, ”izom- és ízületi fájdalom„ fibromyalgia ”, lázas hőmérséklet és száraz szemek és a szájszárazság ”- mondta Tervaert. „E betegek közül 45% -ban alakult ki autoimmun betegség, mint például a lu