Ugrás a fő tartalomra


Tisztelt Novák Katalin, Család és Ifjúságvédelmi Ügyekért Felelős Államtitkár!


Segítségét szeretném kérni! Ön a családok és ifjúság megsegítésére tette fel az életét. Nagy, felelősséggel teljes feladatot vállalt magára.


Egy súlyos, nőket érintő problémával keresném meg Önt.

A szüléssel egy új életet hozunk világra, ez minden nő ajándéka és egyben szenvedése is itt a földön. Gyermekeket hozunk a világra, nevelünk.

A szülések a nők számára azonban következményekkel is járhatnak, mint inkontinencia, méhsüllyedés, esetleges nőgyógyászati műtétek következtében kialakult nehéz állapotok.
Szükséges a nők megsegítése, ezen helyzetek kialakulásának megelőzése, később az esetleges problémák kezelése.

4 gyermek édesanyja vagyok. Gyermekeim közül hárman kirepültek, 9 unokám van. Boldog nagymama lehetnék…

2009-ig kísértem életében down-syndrómás lányomat, aki tolókocsis volt, oxigénpalackkal élt, pelenkázni kellett, súlyos szívbetegséggel, 19 évet élt. Ápoltuk, gondoztuk, de én voltam vele otthon, s így összességében 27 évet ajándékoztam gyerekeimnek az életemből. Utána kezdtem el dolgozni matematika-kémia szakos tanárként.
Már Kata életében diagnosztizáltak egy hüvelyi prolapszust. Az orvostudomány nagy kihívásai közé tartozik ennek a betegségnek megoldása.
.
A 1990-es évek végétől hüvelyi háló implantátumokkal próbálkoztak az orvosok (TVT,POP,…). Egyik ilyen beavatkozási forma a POP hüvelyháló. Ez 20 perc beavatkozást jelent. Sajnos a beavatkozás és a háló anyaga általi szövődmények súlyosakká váltak szerte a világban.

Én 8 operáción estem át, 8-szor vágták át a gátamat (!), s a problémáim nem hogy megoldódtak volna, de munkaképtelenné váltam. Most sem látom mi a megoldás, mi adna reményt, segítséget. Kálváriámat a beadott dokumentumban olvashatja, mellékelem egy nőgyógyász orvos szakértő véleményét.

Krónikus kismedencei fájdalmakkal, krónikus idegsérülési fájdalmakkal, súlyos ülési nehezítettséggel élek minden nap. Szúr a hálóimplantátum megtört része, a gátamból többször hálószálakat vágtak ki, implantátumokat tettek be és vágtak ki a végbelem mellől, vakon. Súlyos hüvelyi és végbéltáji fájdalmaim vannak. Elvették nőiségemet, nincs többet szex 5 éve.

(Ismerek olyan hölgyet, akit 13-szor!!!! operáltak.)

Élhetnék boldogan gyermekeimmel és 9 unokámmal a megküzdött élet után.
Sok nővel van kapcsolatom akik szenvednek a beavatkozások következtében.

Kiestem a munkámból, pedig nagyon szerettem tanítani, néha a séta is gondot okoz, az ülés pedig soha nem fájdalommentes.
Így nagyrészt házhoz vagyok kötve, nem tudok utazni hosszabb távon, kiszorultam a társadalmi életből, nem tudom úgy segíteni az unokáimat, mint egy igazi nagyi. Ezek is következmények.

Pedig az FDA több figyelmeztetést is kiadott (2002, 2011, 2012, 2016 -III. fokú veszélyesség!!, 2018). 2019 április 6.-án véglegesen betiltotta az összes medencehálós implantátum beültetését.
Sok orvos mondta nekem, hogy minek rakattam be a hálót, nem is értettem, nem az én felelősségem ismeretek híján. Ma már sokan óvva intenek ettől. Vak műtét, sűrű, fontos ideghálózattal.

Tudom, hogy tömegesen szedték ki a Szent Imre kórházban, a Szent Margit kórházban, a Szent Rókus kórházban és más kórházakban a hálókat, sok szövődménnyel. Bizonyára a vidéki kórházakban is.  (Ismerek olyan nőt, akit 9-szer operáltak.)

Szeretném a személyes segítségét kérni, mint nőt, mint anyát, mint családvédelmi államtitkárt, hogy karolja fel azokat a nőket, családanyákat, akik ettől a beavatkozástól szenvedünk és bolyongunk az egészségügy útvesztőiben! Nekünk, akiknek az élete tönkre ment. Segítséget az ellátásunkban!

Sokáig nem tudtam mi okozza a fájdalmaimat, s mélyen sértett, amikor az orvos azt mondta, hogy halott gyermekem szervi kivetülése az átélt fájdalom. Hiába tiltakoztam minden erőmmel, hogy VALÓSÁGOSAN ÉLEM MEG A FÁJDALMAKAT.

2018-ban az operáció után még mindig azt írták a leletemre, hogy „aggraválok”. Hogy „én vagyok az egyedüli”, akinél ilyen problémája van.

Sajnos csak akkor értettem meg a helyzetemet, amikor megjelent egy cikk ”Nők tízezreitől kértek bocsánatot a szörnyű fájdalmakat okozó műtétek miatt”  A külföldi sajtó szomorú valóságra ébresztett, s arra, hogy nem vagyok egyedül a problémámmal. Ausztrália kormánya kért bocsánatot. Azoktól, akik már nem élnek és azoktól is akik szenvedik az orvosilag nem eléggé tesztelt beavatkozás súlyos szövődményeit.
(Mellékelni fogom Önnek a Minisztérium ügyfélszolgálatánál a levelemre kapott választ.)

Nálunk még mindig végzik ezt a fajta beavatkozást. (Holott számos – közel 30 ország –felfüggesztette, betiltotta az összes POP háló beültetését a súlyos, életváltoztató beavatkozást. Én sem kaptam tájékoztatást a várható súlyos szövődményekről, mint ahogy a ma elvégzendő műveleteknél sem beszélnek ezekről a hölgyeknek és az FDA figyelmeztetésérő seml.

Kérem, segítsen nekünk, hogy nőkhöz, anyákhoz méltóan bánjanak velünk, kapjunk orvosi ellátást!Kezeljék fájdalmainkat ha lehet összehangolt hálóközpontokban.

Segítsen azoknak a nőknek, családanyáknak, akik még ezután döntenének az ismeretek hiányában e súlyos, életeket, családokat tönkretevő beavatkozás mellett! Védje meg a magyar anyákat, nőket a szenvedéstől, a családjaik megterhelésétől. szétesésétől!
Mi nem vagyunk az implantátumokat ellenőrző országok listáján, nincs ellenőrzés, nincsenek adatok a problémás esetek számáról. A kórházaknak nincs bejelentési kötelezettségük. (Én is ezért jelentettem be a minisztériumba esetemet.)
Külföldi országok parlamentjei tárgyalják a megsegítés lehetőségeit a szenvedő nők számára (Anglia, Írország, Francia ország, Német ország, Amerika, Kanada, Ausztrália, Egyesült Királyság,…).

Az a kormány, az a minisztérium, az az államtitkár viseli gondját a nőknek, anyáknak, amelyik törődik a szenvedésükkel (pláne, hogy nem ők tehetnek róla) és megóvja őket a szenvedésektől. Kérem, tegye ezt!

Levelemben összeszedtem a külföldi szakirodalmat, történéseket, a segítési lehetőségeket.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A hálóbeültetés veszélyeinek nem ismertetése-- perek

  A Johnson & Johnson vonzereje csökkenti a hüvelyi hálós termékismertetők fontosságát A vállalat Sydney-ben megindítja a fellebbezést a 2019-es mérföldkőnek számító ítélet ellen, és azt állítja, hogy számos jogi hibát tartalmazott A hüvelyhálós implantátumok állnak a Johnson & Johnson fellebbezésének középpontjában az ausztrál bíróság mérföldkőnek számító ítélete ellen.  Fénykép: BBC A  u  s  t  r  a  l  i  a  n  A  s  s  o  c  i  a  t  e  d  P  r  e  s  s 2021. február 1., 08.14, GMT 30 A hüvelyi hálós implantátumokról szóló tájékoztató kiadványok, amelyek gyengítő fájdalmat és sérüléseket okoztak az ausztrál nőknek, nem jelentettek minden figyelmeztetést - legyen a gyártók ügyvédje. Három hétfőn a szövetségi bíróság bírái megkezdték  a 2019-es mérföldkőnek számító  ítélet fellebbezését,  miszerint a Johnson & Johnson Group cégei gondatlanságból cselekedtek és rejtették el a medenceimplantátumok szövődményeinek valódi mértékét. A szintetikus implantátumok százai erodálódt

MIért jött létre ez a blog?

Tisztelt Érdeklődő! 2012-ben beépítettek egy POP hüvelyhálót. Aminek súlyos következményei lettek. 8 műtét, állandó kismedencei és idegfájdalom, ülési nehezítettség, de oly mértékben, hogy van olyan állapotom, hogy le sem tudok ülni. A 2018-as műtét  - amire az orvos azt mondta tuti ezzel megoldja a problémát- óta olyan súlyos fájdalmaim vannak, hogy ki kellett állnom a munkából. Estére már ülni sem tudok a háló fájdalmától. Értetlenül néznek rám sokan,annyira komplikált ez a helyzet, nem látható, csak a szememből látszik a fájdalom, pedig , sajnos valódi.... Az orvos 5 éven át nem volt hajlandó foglalkozni a problémáimmal. Mondván, hogy beképzelem azokat. Minden lehető módon letiltotta az elérhetőségét, meg sem adva a lehetőséget, esélyt a jobblétre. Külföldön számos országban tiltják a súlyos következményei miatt a háló hüvelyi beépítését. (USA, Ausztrália, Anglia, Skócia, Francia ország, Egyesült királyság,...) Nálunk még teszik. Gyártva a problémás eseteket. Támogató

A hasi sérvháló hosszútávú problémái - Ausztrália

  „Nagy katasztrófa”: A Sydney-i sebész sérvháló betiltását kéri Írta: Emily McPherson • vezető újságíró 2020. december 3, 12:11 Videó lejátszása Hogyan állapíthatja meg a beteg, ha a sérv hálója meghibásodott? MOST Hogyan állapíthatja meg a beteg, ha a sérv hálója meghibásodott? A medencefonat áldozatai a Sydney bíróságon kívül beszélnek A nemzetközi pénzmosási műveletek miatt felszámított díjak Megnyitja kapuit az új Adelaide Royal Kórház Törés a WA börtönökben a kitörés után Patrick Gorman győzelmi beszéde Az első világháború veteránjának lánya osztja apja örökségét A vegemit és az élesztő terjeszti a hangulatot A FuelCheck alkalmazás segít a sofőröknek spórolni karácsonykor Az iskolákba beépített biztonsági kamerák a biztonság javítása érdekében Hős pár fut a vádlott rabló után Az ember meghal, miután tűzszakadás tört ki a melbourne-i otthonon keresztül Bepillantás a 2017-es Melbourne Cup-ra Az online kitett Telstra ügyfelek személyes adatai Az ember egy iskolás elrablása és szexuá